#Amedspor’un Süper Lig’e yükselişinin kutlanması kapsamında kulüp bayrağının İstanbul’daki Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılması talebi kabul edildi.
— Tigris Haber (@TigrisHaber) June 22, 2026
Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından verilen izin doğrultusunda yeşil-kırmızılı bayrak bugün köprüye asıldı. pic.twitter.com/l1Bg0IOl6P
TİGRİS HABER - Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından verilen izin doğrultusunda yeşil-kırmızılı bayrak bugün köprüye asıldı.
İKİ GÜN BOYUNCA DALGALANACAK
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü, Amedspor’un elde ettiği başarının kutlanması amacıyla kulüp bayrağının Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılmasını uygun buldu. Yapılan planlamaya göre bayrak, iki gün boyunca köprüde dalgalanacak.
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenecek tarihte bayrağın iki gün süreyle asılabileceği ifade edilirken, yoğun taraftarın bulunduğu alanlara drone çekimlerine izin verilmediği belirtti.
GÜVENLİK ŞARTI GETİRİLDİ
Kararda, bayrağın ölçüleri, bağlantı şekli ile asılma ve sökülme işlemlerinin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütülmesi ve gerekli trafik güvenliği tedbirlerinin alınması şart koşuldu.