Amedspor bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde

Amedspor’un Süper Lig’e yükselişinin kutlanması kapsamında kulüp bayrağının İstanbul’daki Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılması talebi kabul edildi.

TİGRİS HABER - Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından verilen izin doğrultusunda yeşil-kırmızılı bayrak bugün köprüye asıldı.

İKİ GÜN BOYUNCA DALGALANACAK

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü, Amedspor’un elde ettiği başarının kutlanması amacıyla kulüp bayrağının Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılmasını uygun buldu. Yapılan planlamaya göre bayrak, iki gün boyunca köprüde dalgalanacak.

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenecek tarihte bayrağın iki gün süreyle asılabileceği ifade edilirken, yoğun taraftarın bulunduğu alanlara drone çekimlerine izin verilmediği belirtti.

GÜVENLİK ŞARTI GETİRİLDİ

Kararda, bayrağın ölçüleri, bağlantı şekli ile asılma ve sökülme işlemlerinin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütülmesi ve gerekli trafik güvenliği tedbirlerinin alınması şart koşuldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri