Amedspor’da bayrak süresi tamamlandı

İstanbul’daki Fatih Sultan Mehmet (FSM) Köprüsü’ne asılan dev Amedspor bayrağı, izin süresinin sona ermesinin ardından kaldırıldı.

Şehmus KIZILASLAN

TİGRİS HABER - Bayrağı köprüye asan Barikat İstanbul tarafından yapılan açıklamada, gerekli kurumlardan alınan iki günlük izin süresinin dolması nedeniyle bayrağın kendi ekipleri tarafından indirildiği belirtildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“İstanbul’da FSM Köprüsü’ne astığımız şanlı Amedspor bayrağımızı, gerekli kurumlardan aldığımız iki günlük izin süresinin dolması nedeniyle kendi ekiplerimiz tarafından indirdik.”

Sosyal medyada konuyla ilgili çeşitli spekülasyonlar yapılabileceğine dikkat çeken Barikat İstanbul, bazı çevrelerin Amedspor üzerinden gündem oluşturmaya ve prim elde etmeye çalışabileceğini savundu.

Açıklamanın devamında, bayrağın indirilişine ilişkin “denize atıldı”, “zorla kaldırıldı” gibi provokatif iddiaların ortaya atılabileceği belirtilerek, taraftarların ve kamuoyunun bu tür paylaşımlara itibar etmemesi istendi.

Barikat İstanbul, Amedspor taraftarlarına ve kamuoyuna sağduyu çağrısında bulunarak, yalnızca resmi açıklamaların dikkate alınmasını talep etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri