Şanlıurfa'da termometreler 43 dereceyi gösterdi

Türkiye'de sıcaklığın en yüksek ölçüldüğü kentlerden biri olan Şanlıurfa'da termometreler 43 dereceyi gösterdi.

TİGRİS HABER - Kentte etkisini sürdüren sıcak hava, yaşamı olumsuz etkiliyor.

Atatürk Bulvarı'nda bulunan termometre 43 dereceyi gösterirken, vatandaşlar parklarda ve ağaç gölgelerinde serinlemeye çalıştı.

Bazı vatandaşların güneşten korunmak için şemsiye kullandığı görüldü.

Yüksek sıcaklık nedeniyle kentteki işlek mekanlarda sakinlik gözlendi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bölge Haberleri