Amedspor Sessizliğini Bozdu

Amedspor Sessizliğini Bozdu
Süper Lig'in yeni ekiplerinden Amedspor yeni sezon öncesindeki transfer sessizliğini bozdu. Yeşil-kırmızılı kulüp, 2026-2027 sezonunun ilk transferini resmen duyurarak Kosovalı kanat oyuncusu Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzaladı.

Şehmus KIZILASLAN

TİGRİS HABER - Kulüpten yapılan açıklamada, kadro planlaması kapsamında hücum hattını güçlendirmek amacıyla sağ açık pozisyonunda görev yapan Ermal Krasniqi'nin transfer edildiği belirtilerek, "Hızı, teknik kapasitesi ve hücumdaki etkinliğiyle dikkat çeken Ermal Krasniqi'nin takımımıza önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz." ifadelerine yer verildi.

Açıklamanın sonunda ise, "Yeni transferimiz Ermal Krasniqi'ye Amedspor forması altında başarılı bir sezon diliyor, anlaşmanın kulübümüz ve camiamız için hayırlı olmasını diliyoruz." denildi..

Böylece Süper Lig hazırlıklarını sürdüren Amedspor, yeni sezon öncesindeki ilk resmi transferini kamuoyuna açıklamış oldu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.