Amedspor Sessizliğini Bozdu
Yayınlanma:
Süper Lig'in yeni ekiplerinden Amedspor yeni sezon öncesindeki transfer sessizliğini bozdu. Yeşil-kırmızılı kulüp, 2026-2027 sezonunun ilk transferini resmen duyurarak Kosovalı kanat oyuncusu Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzaladı.
Şehmus KIZILASLAN
TİGRİS HABER - Kulüpten yapılan açıklamada, kadro planlaması kapsamında hücum hattını güçlendirmek amacıyla sağ açık pozisyonunda görev yapan Ermal Krasniqi'nin transfer edildiği belirtilerek, "Hızı, teknik kapasitesi ve hücumdaki etkinliğiyle dikkat çeken Ermal Krasniqi'nin takımımıza önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz." ifadelerine yer verildi.
Açıklamanın sonunda ise, "Yeni transferimiz Ermal Krasniqi'ye Amedspor forması altında başarılı bir sezon diliyor, anlaşmanın kulübümüz ve camiamız için hayırlı olmasını diliyoruz." denildi..
Böylece Süper Lig hazırlıklarını sürdüren Amedspor, yeni sezon öncesindeki ilk resmi transferini kamuoyuna açıklamış oldu.
Spor




Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.