Amedspor'da Beklenmedik Ayrılık

Amedspor'da Beklenmedik Ayrılık
Süper Lig'e yükselme yolunda önemli katkılar sunan ve sezon boyunca 37 maçta forma giyen takım kaptanı tecrübeli eldiven Erce Kardeşler, Amedspor'a veda etti.

Şehmus KIZILASLAN

TİGRİS HABER - Tecrübeli futbolcu, ayrılık kararını sosyal medya hesabından yaptığı duygusal bir paylaşımla duyurdu.

Amedspor'un tarihinde ilk kez Süper Lig'e yükseldiği kadroda yer alan Erce Kardeşler, Diyarbakır'da geçirdiği günleri unutamayacağını belirterek kulübe, takım arkadaşlarına ve taraftarlara teşekkür etti.

Takım Kaptanı Erce Kardeşler paylaşımında şu ifadelere yer verdi.
"Bugün, hayatımda her zaman özel bir yeri olacak bir döneme veda ediyorum. Burada geçirdiğim süre boyunca sadece sahada mücadele etmedim; güzel bir şehri tanıdım, çok değerli insanlar kazandım ve unutamayacağım anılar biriktirdim. Diyarbakır'ın samimiyetini ve bu şehrin insanlarının sevgisini her zaman güzel hatırlayacağım.

Tarihinde ilk kez Süper Lig'e yükselen kadronun bir parçası olmak ise benim için unutulmaz bir hatıra olarak kalacak. Bu süreçte birlikte çalıştığım yöneticilerimize, hocalarıma, takım arkadaşlarıma, kulüp çalışanlarına ve her zaman yanımızda olan taraftarlarımıza teşekkür ediyorum.

Ayrılırken geride dostluklar, güzel anılar ve birlikte yazdığımız çok özel bir hikâye bırakıyorum. Bu güzel şehre ve herkese gönülden teşekkür ediyor, Amedspor'a Süper Lig'de başarılarla dolu bir sezon diliyorum."

Kaptanın ayrılığı, yeni sezon öncesinde Amedspor camiasında sürpriz olarak değerlendirilirken, yeşil-kırmızılı taraftarlar da sosyal medyada tecrübeli futbolcuya teşekkür mesajları paylaştı.

whatsapp-image-2026-06-23-at-18-40-35-2.jpeg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.