Kilis kent merkezine roket düştü: Yaralılar var
Yayınlanma:
Güncelleme:
Suriye’de, IŞİD kontrolündeki bir bölgeden atılan iki Katyuşa roket mermisi Kilis kent merkezine düştü, 2 kişi yaralandı.
Kilis’e 1 ay aradan sonra ikinci kez roket mermisi düştü.
Suriye’de IŞİD’in kontrolünde bulunan bölgedeki Katyuşa füzelerinden atılan 2 roket, Kilis kent merkezinde yerleşim alanına düştü.
Olay sabah 08.45 sıralarında meydana geldi.
İlk belirlemelere göre olayda 2 kişi yaralandı. Yaralılar hastaneye kaldırıldı.
12 Mart tarihinde Kilis kent merkezine yine Suriye tarafından Katyuşa füzesiyle ateşlenen 3 roket düşmüş, roketlerin biri askerlik şubesi bahçesine, diğeri jandarma lojmanlarının üçüncü katına bir diğeri de boş araziye isabet etmişti.
Resmi İlanlar
Güncel




Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.