Sedat Peker haberine düzeltme

Sedat Peker haberine düzeltme

Katar televizyonu Al Jazeera, Sedat Peker'in BAE'de 'gözaltına alındığının bildirildiğine' haberine ilişkin düzeltme geçti.

TİGRİS HABER - Düzeltme metninde, "Peker'in BAE yetkileri tarafından gözaltına alındığı belirtiliyor" ifadelerinin haberden çıkarıldığı belirtildi; "Bu cümle haberden çıkarıldı zira Al Jazeera bu haberleri doğrulatamadı" ifadeleri kullanıldı.

“Türkiye'ye geri verilebilir”

Al Jazeera'nın yeni haber metninde, "Dubai'de sürgünden yayınladığı sansasyonel internet videoları üst düzey Türk yetkililer hakkında skandal suçlamalar içeren hüküm giymiş mafya lideri Sedat Peker de sustu ve uzun zamandır iadesini talep eden Türkiye'ye geri verilebilir" denildi.

Al Jazeera'nın söz konusu iddiası, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın Katar ziyaretinin ve BAE-Türkiye ilişkilerindeki yumuşamanın ele alındığı haberinde yer almıştı. İlk metinde Peker için "BAE yetkilileri tarafından gözaltına alındığı belirtiliyor ve uzun zamandır iadesini talep eden Türkiye'ye geri verilebilir" ifadeleri kullanılmıştı.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.